Oba stiahnuté XML dokumenty a zadané heslo potrebujeme doručiť ku prerobeniu/zriadeniu ekasy. Bez týchto súborov to nie je možné !

POZOR ! 

  • Pozor ! žiadate o pridelenie kódu ORP nie VRP ! 
  • V rámci žiadosti/formulára nevyplňujte žiaden dátum zrušenia DKP. Po pridelení kódu ekasy si stiahnete z OIZ (z eKasa zóny podnikateľa) autentifikačné a identifikačné údaje (tzv. inicializačný balíček), ktorý nám dodáte a nahráme ho  do on‑line registračnej pokladnice ORP v dohodnutom termíne prerábky na ekasu.
    • údaje z finančnej správy si musíte elektronicky vyžiadať sami, prípadne Vám to môže urobiť osoba poverená elektronickou komunikáciou s finančnou správou, väčšinou účtovna firma
    • Pozor ! keď sa vygenerujú kódy pre ekasu, nečakajte, nepríde Vám žiadna informácia. Jednoducho to manálne kontrolujte v zóne ekasa na ich portáli.
    • pozor, musíte uviesť aj adresu prevádzky alebo že je prenosná, ak nie je totožná s adresou sídla !
    • na bloček sa tieto údaje prenášajú z údajov, uvedených vo formulári finančnej správy. Nevieme ich zmeniť !
    • ak nám dodáte zlé údaje, my tieto nahráme do ekasy a vy si následne elektronicky požiadajte o ich zmenu a potom ich môžeme opäť za poplatok nahrať
  • v prípade, že máte záujem aby sme tento úkon urobili za Vás, tak je potrebné dodať prihlasovacie údaje a uhradiť poplatok za túto službu vo výške 15,- €

NAJNOVŠIE INFORMÁCIE ! 

  1. Ako prvý krok na prerobenie/kúpu ekasy musíte mať inicializačný ekasa balíček  ! Viac od bodu 9.
  2. 19/06/2019 - parlament definitívne schválil prechodné obdobie na pokuty za nepoužívanie eKasy. Pokutovať sa nebude do konca roka, ak podnikatelia požiadajú o pridelenie kódu eKasa do 30. júna 2019. eKasu tak majú potom čas zaobstarať si do konca roka. Viac na linku : https://www.financnasprava.sk/sk/pre-media/novinky/archiv-noviniek/detail-novinky/_nove-ekasa-ts/bc
  3. Časté otázky a odpovede : Ak máte otázku a nenájdete ju v odpovediach, napíšte nám ju na : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a my ju tu čoskoro zaradíme.

  4. Novým zákazníkom so záujmom o upgrade oznamujeme, že nevieme všetkým garantovať upgrade na ekasu
    a jej spustenie do prevádzky do zákonom stanoveného termínu 1.7.2019.
  5. Zákazníkom so záujmom o novú ekasu oznamujeme, že ak chcú novú ekasu, musia už mať pridelené kódy z finančnej správy.
    Dodanie je závislé od typu pokladnice a jej aktuálnej dostupnosti.
    Ideálne je zastaviť sa na predajni, vysvetlíme a ukážeme detaily. Po telefóne dodávky na eKasy neriešime !
  6. Nakoľko sme všetky doteraz dohodnuté mailové a SMS termíny museli zrušiť, kvôli tomu, že nám nosili nesprávne XML dáta, alebo dokonca vôbec a tým pádom rezervovaný termín prepadol, pristúpili sme k tomu, že všetky termíny rezervujeme individuálne a iba telefonicky podľa toho čí mame od váš správne inicializačné baličky (XML dáta a heslo) a komponenty na prerobenie na kasu, alebo novu kasu. Budeme Váš telefonicky kontaktovať. V tomto čaše je viac než pravdepodobne, že sa nám nedovoláte, kvôli 100% vyťaženie na ekasach. Odporúčame osobnú návštevu a počkať si.
  7. Pri upgrade vyradzujeme Vašu ERP pokladňu a spúšťame eKasu. Ak nám donesiete zlé 2x XML údaje alebo zlé heslo, tak v dohodnutom termíne Vás neurobíme a ďalší voľný termín do 1.7.2019 už nenájdeme ! Pre istotu nám pošlite Vaše údaje pre kontrolu. Prefererujeme mailom na Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
  8. K ekase musíte mať na prevádzke internet, bez neho Vám ekasa nepôjde ! Modely od výrobcu Elcom - wifi pripojenie, od výrobcu FiskalPro - pripojenie káblové (VX520) alebo wifi (VX675 a A8). Odporúčame pred upgradom/kúpou si internet zabezpečiť.
  9. Na portáli finančnej správy ( https://www.financnasprava.sk ) si vyžiadajte o pridelenie kódu pokladnice. Detailné info na tomto LINKU.
    Pozor ! keď sa vygenerujú kódy pre ekasu, nečakajte, nepríde Vám žiadna informácia. Jednoducho to manálne kontrolujte v zóne ekasa na ich portáli.
  10. Pre foto návod pre zriadenie kliknite tu : Pridelenie kodu pokladnice ekasa, foto návod
  11. Pozor ! žiadate o pridelenie kódu ORP nie VRP ! 
  12. V rámci žiadosti/formulára nevyplňujte žiaden dátum zrušenia DKP. Po pridelení kódu ekasy si stiahnete z OIZ (z eKasa zóny podnikateľa) autentifikačné a identifikačné údaje (tzv. inicializačný balíček), ktorý nám dodáte a nahráme ho  do on‑line registračnej pokladnice ORP v dohodnutom termíne prerábky na ekasu.
    • údaje z finančnej správy si musíte elektronicky vyžiadať sami, prípadne Vám to môže urobiť osoba poverená elektronickou komunikáciou s finančnou správou, väčšinou účtovna firma
    • pozor, musíte uviesť aj adresu prevádzky alebo že je prenosná, ak nie je totožná s adresou sídla !
    • na bloček sa tieto údaje prenášajú z údajov, uvedených vo formulári finančnej správy. Nevieme ich zmeniť !
    • ak nám dodáte zlé údaje, my tieto nahráme do ekasy a vy si následne elektronicky požiadajte o ich zmenu a potom ich môžeme opäť za poplatok nahrať
  13. v prípade, že máte záujem aby sme tento úkon urobili za Vás, tak je potrebné dodať prihlasovacie údaje a uhradiť poplatok za túto službu vo výške 15,- €
  14. Kliknite pre vzor ako ma vyzerať : Inicializačný balíček pre ekasu

    INFORMÁCIE Z FINANČNEJ SPRÁVY :
  15. Otázky a odpovede týkajúce sa používania pokladnice e-kasa klient [pdf; 536 kB; nové okno]
  16. Zákon č. 368/2018 Z. z. [nové okno], ktorým sa mení a dopĺňa zákon č. 289/2008 Z. z. [nové okno] o používaní elektronickej registračnej pokladnice a o zmene a doplnení zákona Slovenskej národnej rady č. 511/1992 Zb. [nové okno] o správe daní a poplatkov a o zmenách v sústave územných finančných orgánov v znení neskorších predpisov v znení neskorších predpisov a ktorým sa menia a dopĺňajú niektoré zákony
  17. Prezentácia o eKase [pdf; 4,9 MB; nové okno]


  18. Dôležité : Zákonom sú od 1.7.2019 zrušené servisné organizácie, ktoré sa starali o svojich klientov a väčšinou nad rámec svojich povinností.
    Stali sme sa teda obyčajnými predajcami pokladníc a bežným elektroservisom. Preto nežiadajte od nás aby sme Vám vysvetľovali ako čo funguje, aké máte povinnosti ako živnostník, čo máte robiť na prevádzke. Je to všetko v zákonoch a návodoch. S vašimi požiadavkami sa teda obráťte na finančnú správu, na Vaše účtovné firmy ak ich máte platené ako poskytovateľa takýchto informácií.
    Všetky Vaše dopyty a dotazy na nás sú službou spoplatnenou podľa platného cenníka služieb.

Vážený zákazník,

Národná rada Slovenskej republiky schválila novelu zákona o používaní Elektronických registračných pokladníc.  Schválený zákon hovorí, že od 1.7.2019 musia byť všetky registračné pokladne, fiskálne tlačiarne prepojené s finančnou správou cez internet. Tento systém sa volá „eKasa“, resp. „ORP - online registračná pokladňa“, pričom platí, že pripájať sa k systému bude možné od 1.4.2019 do 30.6.2019. Dovtedy sa na nové podmienky musia pripraviť nielen výrobcovia, ale aj podnikatelia.

Všeobecné nariadenie o ochrane údajov (GDPR) bude v Európskej únii plne vynútiteľné, a to aj v krajinách mimo Európskej únie, ktoré spracúvajú osobné údaje občanov EÚ. Po termíne 25. mája 2018 sa od všetkých organizácií očakáva, že budú v súlade s EU GDPR.  Znamená to, že pri spracúvaní osobných údajov používateľov existuje nový súbor pravidiel. Ponúkame Vám úpravu Vašich web stránok postavených na Joomla 2.5 a 3 tak, aby v súlade s právom EÚ GDPR. 

Ukázať / Skryť mapu

Telefón

043/381 20 28, 0905 275 832

Email

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Adresa

Železničiarov 296/40, 028 01 Trstená