V počítačí máte nainštalovaný program, ktorý je nastavený a v pozadí zálohuje vybrané zložky/adresáre Vášho počítača na úložisko NAS SYNOLOGY.

V prípade, že chcete zmeniť alebo doplniť zálohy, postupujte podľa nasledovných krokov :

  1. Tlačidlom myši kliknite na ikonu programu Synology Drive Client.
  2. V pravom rohu (1) kliknite na bodky, kedy sa Vám ukáže menu, v ktorom kliknuite na "nastavenia".


  3. Otvorí sa Vám okno s nastaveniami, kde vyberiete (1) "nastavenie", (2) zložky/adresáre ktoré sa majú alebo nemajú zálohovať a kliknete na (3) uložiť.


  4. Okno programu Synology Drive Client zatvoríte a Vaše nové nastavenie sa začnú v pozadí vykonávať.

Zmena nastavenia záloh

 

Boli ste úspešne prihlásený do zóny chránenej prihlasovacím údajmi.

Tieto údaje Vám boli pridelené na základe poplatku s nárokom k prístupu k individuálnym informáciam.

V prípade, že prihlasovacie údaje budú poskytnuté iným osobám, Váš prístup bude zablokovaný.

 

kliknite pre návrat

 

Celý postup aktivácie platobných funkcií na FiskalPro VX520 môžeme zhrnúť do pár bodov :

  1. Ak máte poslanú potvrdenú žiadosť o platobné funkcie poštou, tak v najbližších dňoch (3-10 dní) sa Vám objaví na displeji oznam o aktivácií PT (platobný terminál).
  2. Aktivácia prebieha vložením funkčnej platobnej karty do šachty VX520, ako vidieť na obrázku 2. Nikdy nie priložením !
  3. Po zadaní Vášho PIN kódu prebehne platbu v hodnote 0,05 EUR a následne jej vrátanie na vašu kartu.
  4. Potom vyberiete Vašu čipovu kartu a úspešna aktivácia je potvrdená informáciou na displeji.

Ak sa Vám nezobrazí možnosť aktivácie, môžete kontaktovať nás, alebo výrobcu na čísle, ktoré je uvedené na nálepke boku VX520.

Úspešne podnikanie prajeme ....

Toto sa nastavuje len raz, alebo vtedy keď sa zmení názov alebo heslo vašej wifi siete.

Tento návod platí Elcom ekasu EFOX. Potrebujete počítač, tablet, telefón, ktorým sa pripojíte na wifi sieť, ktorú bude vysielať ekasa ! 

 

menu efox ekasa Zapnete ekasu eFox a vyberiete cez klávesy v pravej časti, v menu, položku web.konfigurácia :

WEB. KONFIGURÁCIA : Po zvolení danej funkcionality kliknete klávesom(OK), na displeji sa zobrazí informácia: Aktivácia prístup. bodu. Následne na to sa zobrazí na displeji informácia, ktorá Vás bude v prvom riadku informovať o názve prístupového bodu (názov wifi siete, ktorú začne efox vysielať), napr: ElcomICM_ABD45678TD65 a v druhom riadku sa zobrazí IP adresa: 192.168.4.1.

Vtedy sa ekasa zapne do režimu, kedy vysiela wifi, na ktorú sa môžete pripojiť a nastaviť údaje Vašej wifi siete.

Vo vašom počítačí (musí podporovať wifi pripojenie) nájdete wifi sieť s názvom : ElcomlCM_............. 

a pripojíte sa s heslom : Elcom1234

Po úspešnom pripojení spustíte internetový prehliadač  

a do riadku s www adresou zadáte : 192.168.4.1 a stlačíte ENTER

  Na adrese 192.168.4.1. (1) sa Vám ukáže nasledovná ponuka.

Kliknete na WIFI (2), kde nastavíte údaje Vašej  wifi siete, čiže vyberiete z ponuky (nevpisujete jej názov!) dostupnú wifi sieť cez šípku (3) a zadáte (zapíšete)heslo (4).

Následne uložíte tlačidlom Odoslať (5).

 

 menu efox ekasa

Web server vypnete, ak stlačíte na eFoxe kláves (C).

Na obrazovke displeja sa následne zobrazí informácia:“Deaktivácia prístupového bodu“.

Klikajte na kláves "C" pokiaľ nebudete mať na displeji dátum a čas, kedy je eFox pripravený na komunikáciu.

 

   

 

AK VÁM AJ PO NASTAVENÍ NEPRIPOJÍ EKASU NA INTERNET, TAK :

  1. STE NEPOSTUPOVALI PRESNE PODĽA TÝCHTO KROKOV
  2. STE MOHLI ZADAŤ ZLÉ HESLO
  3. MÁTE SLABÝ WIFI SIGNÁL,...... a nevieme Vám žiaľ nijako pomôcť po telefone.  Opakujte návod, skúste inú sieť, bližšie vysielač.
  4. POŽIADAJTE NIEKOHO, KTO MÁ IT "zručnosť"
  5. SKÚSTE INÝ PREHLIADAč, PRÍPADNE INÝ POČÍTAČ.
  6. ZA POPLATOK NASTAVÍME ZA VÁS. BUĎ PRIAMO NA PREDAJNI : DONESTE K NÁM VÁŠ WIFI ROUTER/TABLET/MOBIL/WIFI HOTSPOT A EKASU, SPÁRUJEME VÁM TO U NÁS NA PREDAJNI, ALEBO U VÁS NA PREVÁDZKE, .... Cenník služieb

 

 

 

 

 

 

 

  



SERVISNÁ ZMLUVA o HOTLINE podpore týkajúca sa registračných pokladníc, tlačiarní, počitačov a služieb s tým spojených ...

ÁNO / NIE 

Od 1.7.2019 sa zákonom zrušili povinnosti servisných organizácií o povinnú starostlivosť o klienta. 

Zákazníkom bez platenej podpory odporúčame so všetkými dotazmi sa obrátiť na finančnú správu,
na výrobcov pokladníc alebo naštudovať potrebné návody.
Nie sme povinní poskytovať akúkoľvek bezplatnú starostlivosť o zákazníka.

Všetko povinnosti a sankcie sú teraz prenesené priamo na klienta. Okrem iných povinností nie sú povinné ani platené servisné prehliadky, v rámci ktorých servisné strediská robili ročný servis a bezplatný hotline pre svojich klientov. Vy a Vaši zamestnanci ale stále máte otázky, dopyty, potrebujete urobiť aktualizácie, meniť hlavičky, certifikáty, rôzne druhy uzávierok, neviete čo, kedy a ako sa prenáša na finančnú správu, pomoc pri prepojení s počítačom. atď....

A nakoľko "bežný" živnostník má dosť práce pri svojom podnikaní a nemá navyše čas sa venovať študovaním zákonov o ekasách, o svojich povinnostiach, ponúkame Vám možnosť využiť našu zmluvnú, platenú, Hotline telefonickú/mailovú podporu. Po uzavretí zmluvy a zaplatení za túto službu máte možnosť nám hlásiť požiadavky na poskytnutie technickej podpory jedným z následujúcich spôsobov:

  • telefonicky na telefónne číslo 0905 275 832, 043 381 20 28
  • SMS správou na telefónne číslo 0905 275 832
  • prostredníctvom emailovej správy na emailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

a to v čase na poskytnutie Technickej podpory v pracovné dni od 8:00 - 18:00.

Za poskytovanie tejto služby platíte jednorázový ročný poplatok vo výške 25 € bez DPH, 30 € s DPH.
Poplatok sa vzťahuje na jednu ekasu, jeden KP (kód pokladnice). V prípade, že firma vlastní viac pokladníc a má záujem o tento typ podpory aj na ostatné pokladnice, poskytujeme 50% zľavu na všetky ostatné ekasy evidované pod jedným DIČ.

V cene hotline služby sú zarátané aj všetky aktualizácie software v ekase, aktualizácie CHDÚ, aktualizácie certifikátov, servisné prehliadky.
V cene nie sú zahrnuté opravy a náhradné diely. 

Upozornenie : nie je možné si uplatniť a nárokovať si zľavy vyplývajúce z hotline na už vykonané servisné úkony bez platnej hotline služby. 
Ponúkame však 50% zľavu na už vykonaný servis pri súčasne zaplatenej hotline podpory.
Príklad : Keď donesiete ekasu kde treba aktualizovať software, CHDU, urobiť servisnú prehliadku a vymeniť certifikát, tak cena týchto servisných úkonov spolu je 42,50 EUR. A nie je možné si kúpiť hotline servis za 30,00 EUR a ušetriť tak 12,50 EUR.
Ak si zároveň ale kúpite hotline servis za 30,00 EUR, tak na servis v cene 42,50 EUR máte nárok na zľavu 50% = 21,25 EUR.

 

V prípade záujmu stačí doniesť, poslať mailom : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript., vyplnenú túto zmluvu, ktorú môžete priamo editovať v počítači a vytlačiť a na základe ktorej Vám bude vystavená faktúra alebo za službu môžete zaplatiť aj ONLINE :

  1. Suma : 30,00 EUR s SPH, úhrada na účet s IBAN : SK2702000000004052414051
  2. Kliknutim na tento link
  3. Oskenovaním QR kódu cez aplikáciu Vašej banky. Do poznámky pre príjemcu prosím uveďte vaše IČO.
    QR kod Hotline platba


Cenník za vedenie jednoduchého účtovníctva


Cena za účtovnú položku :

  • jednoduché účtovníctvo

    • 0,55 EUR bez DPH - neplatca DPH 
    • 0,70 EUR bez DPH - platca DPH, min 20,- EUR

  • podvojné účtovníctvo

    • 0,75 EUR bez DPH - neplatca DPH 
    • 0,90 EUR bez DPH - platca DPH, min 50,- EUR

 

* zaúčtovaná položka je jeden účtovný zápis. Predstavuje zaúčtovanie jedného dokladu – prijatej /dodávateľskej / faktúry, vystavenej / odberateľskej / faktúry, jedného pokladničného dokladu… Pozor, jednou účtovnou položkou je zaúčtovanie jedného pohybu na bankovom výpise, nie celého bankového výpisu! 

 

Súčasťou vypracovania jednoduchého účtovníctva je:


Pri neplatcovi DPH

  1. vedenie peňažného denníka
  2. vedenie knihy došlých a odoslaných faktúr
  3. vedenie bankovej knihy
  4. evidencia hmotného a nehmotného investičného majetku
  5. vedenie pokladničnej knihy
  6. vedenie odpisových kariet

Pri platcovi DPH

  1. vypracovanie Priznania k dani z pridanej hodnoty (mesačné alebo kvartálne)
  2. vedenie peňažného denníka
  3. evidencia daňových dokladov
  4. vedenie pokladničnej knihy
  5. vedenie knihy došlých a odoslaných faktúr
  6. evidencia hmotného a nehmotného investičného majetku
  7. vedenie odpisových kariet
  8. vedenie bankovej knihy
  9. vypracovanie súhrnného kvartálneho výkazu k DPH

 
Súčasťou služby vypracovania podvojného účtovníctva je:


Pri neplatcovi DPH

  1. vedenie účtovného denníka
  2. vedenie hlavnej knihy
  3. vedenie knihy faktúr došlých a odoslaných
  4. vedenie bankovej knihy
  5. vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov
  6. vedenie pokladničnej knihy

Pri platcovi DPH

  1. vedenie účtovného denníka
  2. vedenie hlavnej knihy
  3. vedenie knihy faktúr došlých a odoslaných
  4. vedenie bankovej knihy
  5. vypracovanie saldokonta dodávateľov a odberateľov
  6. vedenie knihy daňových dokladov
  7. vypracovanie Priznania k DPH (mesačne alebo kvartálne)
  8. vypracovanie Súhrnného kvartálneho výkazu
  9. vedenie pokladničnej knihy

 

Typ daňového priznania

Cena za vypracovanie

Fyzická osoba – typ A

30 €

Fyzická osoba – typ B
(prenájom nehnuteľností, podnikanie – paušálne výdavky)

50 €

Fyzická osoba – typ B
(podnikatelia – daňové priznanie + účtovná závierka)

100 €

Právnicka osoba – vrátene všetkých príloh
(Výkazu ziskov a strát, Súvahy, poznámok, Cashflow)

150 €

Daň z motorových vozidiel

20 € + 5 € za vozidlo

Ročné zúčtovanie zamestnanci

10 € za zamestnanca

 

 

Cenník ostatných služieb

 

Spracovanie miezd

 10 € za zamestnanca

Administratívne práce

 15 € / hod.

 

 

 

 

 

 

 

Cenník je platný od 1.1.2019

Ak máte otázku a nenájdete ju v odpovediach,
napíšte nám ju na : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript. a my ju tu čoskoro zaradíme.

  1. Čo mám robiť, keď sa Vám neviem dovolať, alebo máte zatvorené, prípadne dovolenku ?
    V prípade, že máte problém, ktorý neviete vyriešiť počas našej neprítomnosti, odporúčame Vám sa obrátiť na iného predajcu ekasy alebo priamo na výrobcu pokladnice, pripadne software.
    Príklady : www.elcom.sk , www.fiskalpro.eu , www.ikelp.sk

  2. Zmena platcu na neplatcu DPH a opačne, aký je postup ? Metodický pokyn FRSR :


  3. Ako ma vyzerať vzorový doklad na predajni ?
    Vzorový bloček v režime ONLINE aj OFFLINE musí byť na viditeľnom mieste. Označených 5 informácií. Presný metodický postup v PDF finančnej správy : [ LINK ]
    (od 1.7.2020 novelizované zákonom, nie je potrebný)


  4. Ako mám ukončiť eKasu ?
    Podnikateľ je povinný oznámiť ukončenie používania pokladnice e-kasa klient ktorémukoľvek daňovému úradu najneskôr do troch pracovných dní od ukončenia jej používania; oznámenie sa podáva elektronicky cez portál finančnej správy, cez formulár : Pridelenie kódu pokladnice e-kasa klient - Oznámenie o ukončení používania pokladnice e-kasa klient

  5. Čo mám robiť ak mám akékoľvek otázky ohľadne platobných transakcií ? Napr. prečo ešte nemám peniaze na účte ?  prešla klientovi platba ? ....
    Obráťte sa na SIA – First Data: telefonicky +421-2-6828-5255 alebo  mailom na : Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

  6. Platí odklad ekasy do konca roka 2019 pre každého ?
    Finančná správa upozorňuje, že evidovať tržby v systéme eKasa musia všetci podnikatelia okamžite po dodaní online registračnej pokladnice od svojho výrobcu, dovozcu alebo distribútora. Prechodné obdobie na neudeľovanie pokút bolo zákonom upravené len preto, aby mali podnikatelia čas zabezpečiť si eKasu od svojich výrobcov. Neznamená to, že eKasu do konca roka používať nemusia. 
    Viac na linku : https://www.financnasprava.sk/sk/pre-media/novinky/archiv-noviniek/detail-novinky/_ekasa-dodanie-ts/bc

  7. Ako nastavím statickú IP adresu na FiskalPro VX520/VX675 ?
    Po súčasnom stlačení kláves červené X + 3 nastavujete sieťové parametre, IP adresu, bránu, ....

  8. Je povinnosť evidovať vklad, resp. výber hotovosti z pokladnice e-kasa klient?
    Áno je. Ak podnikateľ vloží do pokladnice e-kasa klient hotovosť okrem prijatej tržby alebo vyberie z pokladnice e-kasa klient hotovosť, je povinný vklad aj výber bez zbytočného odkladu po vložení alebo vybratí hotovosti zaevidovať v systéme e-kasa. Doklady označené slovom „VKLAD“ alebo „VÝBER“ vyhotovené pokladnicou e-kasa klient sa v listinnej forme netlačia.
    Na portál finančnej správy sa odosielajú všetko vklady, príjmy a výdaje. Odporúčame na konci dňa urobiť prehľadovú/priebežnú uzávierku, urobiť výber všetkých evidovaných tržieb a nakoniec urobiť dennú uzávierku, ktoré nie sú zo zákona povinné, ale aspoň máte prehľad o tržbách. Nie každému vyhovuje prehľad z portálu ekasa na finančnej správe, ktorý sa v súčasnosti generuje raz za mesiac.
    Oficiálna informácia z finančnej správy : kliknite a otvorte 2020.01.02_ekasa_vklad_vyber.pdf

  9. Ako pracovať s dostupnými reportami v eKase ?
    Odpoveď nájdete (alebo aj nie) priamo na portáli finančnej správy : https://www.facebook.com/FinancnaSprava/videos/2368193660158001/

  10. Čo mám robiť, keď som si zmazal všetko v ekase E50/150 po jej aktualizácii ?
    Potrebujete si ich opäť nahrať z Vašej poslednej zálohy z počítača prostredníctvom programu Euro2A verzie 7.01 . Ak ich nemáte, môžeme to za Vás urobiť na predajni, alebo Vám môžeme poslať projekt vašej poslednej zálohy na Váš mail, ktorý si otvoríte v programe Euro2A. Služby sú spoplatnené podľa platného cenníka služieb.

  11. Aký je postup pre používanie Elcom pokladníc ?
    Výrobca odporúča nasledovný postup, LINK na PDF

  12. Ako fungujú vrátne fľašky v aplikácii FiskalPRO mobile ?
    Na portáli portal.fiskalpro.eu si nastavíte v menu PLU nový typ PLU s vlastnosťou "vratný obal". V nastavení PLU vyberiete tento typ PLU. A už stačí v aplikácii pri predaji stlačiť "červenú šípku" a vybrať tovar fľaša. Podmienka je že aplikácia musí byť min. verzie 1.3.84 : APPka v.1.3.84

     
          

  13. Sú povinné servisné prehliadky ?
    Zo zákona povinné nie sú. Ale, pravidelný servis a kontrola Vás môže ochrániť pred problémami. Jeden príklad za všetky :
    Používate pokladnicu na ktorej nebola menená batéria cca 4 roky. Vypadne Vám internet, príp.nefunguje finančná správa, hromadia sa Vám OFFLINE bločky,.... Ráno zapnete pokladnicu a na displeji na Vás svieti "master reset", čo znamená, že ste prišli o všetky offline doklady, na finančnú správu sa už nič neprenesie a v systéme finančnej správy bude diera v poradí na online dokladoch, ktorá sa dá vysvetliť rôzne, kľudne aj ako dôvod na podvod. Podľa platných sankcií Vám vyrúbia pokutu.... Zamyslite sa.
  14. Dňa 3.7.2019 o 16:00 bol uvoľnený nový softvér pre pokladnice Euro-150 STD, BAT s procesorom 1MB a 512kB. (verzia 1.109.03 ECR/ 1.1.14 CHDÚ) – aktualizácie si automaticky stiahne pokladnica z Cloudu. Dňa 4.7.2019 o 15:00 bude uvoľnený nový softvér pre pokladnice Euro-50 Cash, Mini s procesorom 512kB. (verzia 1.109.03 ECR/ 1.1.14 CHDÚ) – aktualizácie si automaticky stiahne pokladnica z Cloudu. 
    Spustenie aktualizácie na pokladnici Euro-150 je potrebné potvrdiť tlačidlom MS (Medzisúčet).
    Spustenie aktualizácie na pokladnici Euro-50 je potrebné potvrdiť tlačidlom ST (Subtotal). 
    Ak aktualizáciu nechceme spustiť stlačíme tlačidlo Zmazať (Euro-150), CL (Euro-50)

    Aktualizácia umožňuje ON LINE predaj PC.

    Postup aktualizácie:
    1. R-režim – Výber hotovosti/šekov – vykonať výber zásuvky
    2. Urobiť si zaužívané uzávierky (nie je povinnosť zo zákona) – aktualizáciou budú zmazané
    4. Spustenie samotnej aktualizácie
    5. Ak nie je vložená SD karta ( nie je súčasťou nových eKasa pokladníc) - vykonať import údajov cez Euro2A ver. 7.01
    Poznámka: Pri vloženej SD karte sa export a import údajov (okrem systemových parametrov) urobí automaticky.

    Ak neviete čo robíte, alebo si nezálohujete údaje z ekasy, určite o všetky údaje prídete !

  15. Pokiaľ Vám vypadlo wifi pripojenie na registračnej pokladni treba vyskúšať vypnúť a opätovné zapnúť pokladňu.

  16. Správy 12/06/2019 o 13:00 
    NameMp3
    ekasa_posunutie


  17. Vláda schválila návrh, ktorým sa pre podnikateľov s registráciou a objednanou certifikovanou eKasou posúva termín na jej povinné používanie na 30. septembra tohto roku. https://www.webnoviny.sk/pellegrinho-vlada-chce-posunut-spustenie-ekasy-ale-termin-registracie-sa-pre-podnikatelov-nezmeni/amp/

  18. V médiach prezentovaná informácia, že druhý a tretí najväčší výrobca pokladníc nedostal certifikát sa netýka firiem Elcom a FiskalPRO.

  19. Ako zapíšem UID kód potrebný na vrátenie tovaru na ELCOM pokladniciach, keď UID kód obsahuje čísla a písmena ?
    • UID kód sa skladá z hexadecimálnych znakov 0-9 a A-F. Čísla sa píšu stlačením klávesy s číslom a písmena sú 1-A, 2-B, 3-C, 4-D, 5-E a klávesa 6 je F.

  20. Na niektoré modely ešte neboli vydané ekasa certifikáty a preto ešte nie sú výrobcami distribuované upgrade balíčky. 
    • miesto odpovede snímok z facebooku finančnej správy


  21. Ako overím či OFFLINE doklad "prešiel" na finančnú správu ?

    • môžete si stiahnuť aplikáciu finančnej správy OVER DOKLAD,
      ktorou zosnímate QR kód z bločka a zistíte či je alebo nie je uložený na finančnej správe.


  22. Stihne sa urobiť všetko do 1.7.2019 ?
    • Urobte si názor sami. Z dostupných informácii sú známe 3 údaje, podklady z FS :
      1 - Počet pokladníc, ktoré treba v SR prerobiť. Tu všetci operujú s číslom 240 000 - 300 000 ks.
      2 - Počet žiadostí o ekasa XML kódy - inicializačný balíček, ktoré podali na portáli finančnej správy. Príklad k 24.5.2019 bolo podaných 65215 žiadostí.
      3 - Počet aktívnych ekasa zariadení, Príklad k 24.5.2019 bolo 1514 zariadení 

  23. Čakám na prerobenie/upgrade na ekasu. Termín 1.7.2019 sa blíži a zatiaľ nie sú ekasa certifikáty, čo mám robiť.
    • môžete dočasne prejsť na VRP ekasu
    • vybrať si iné riešenie, ktoré už v praxi existuje
    • čakať čo sa bude diať, lebo kto vie počítať a má zdravý rozum, tak z uvedených faktov vie, že je nereálne toto stihnúť.
  24. ...
  25. LINK NA KOMPLETNÉ ZNENIE ZÁKONA 289/2008 Z.z. DO 1.10.2019

...

Ukázať / Skryť mapu

Telefón

043/230 41 25, 043/381 20 28, 0905 275 832

Email

Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Adresa

Železničiarov 296/40, 028 01 Trstená